wtorek, 8 listopada 2011

Który wybrać?

Hej!
Mam do Was ogromną prośbę, mianowicie od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu kremu z kwasami, który wyleczyłby moją cerę. 

Mój problem: grudki i wągry w strefiie T, które czasem (przed okresem szczególnie) przekształcają się z w tzw. zapalne czerwone grudki.; błyszczenie także w strefie T;

Stosuję: Żel do mycia Boiderma Sebium, tonik z kwasem salicylowym Eveline, peeling morelowy z Soraya 2x w tygodniu.

Zastanawiam się nad zakupem jednego z tych produktów:


zdjęcie zapożyczone z wizaz.pl

Opis na KWC: klik

lub

zdjęcie z wizaz.pl

Opis na KWC: klik


Miałyście przygodę z którymś z powyższych produktów? Który z nich polecacie? A może jakiś inny specyfik będzie lepszy na mój problem z cerą? Bedę wdzięczna za Wasze rady! 

2 komentarze:

  1. oba produkty zaczynają działać dopiero po kilku tygodniach stosowania, więc oba dobre ale dopiero po 4 tygodniach stosowania, wczesnije nie zauwazysz różnicy. Mam ten sam problem co Ty, i na ratunek jest tylko jeden dobrze sprawdzony produkt - Vacum Cleamer dr Brandt - jest bardzo drogi ale działa juz od pierwszego stosowania. Po rocznych poszukiwaniach tanszego zamiannika musze do niego wrócić...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam zadnego, ja uzywam z pharmaceris i przy tym zostane jest super, jezcze tlyko potrzebuje czegos na wybielenie i kremu z filtrami

    OdpowiedzUsuń