piątek, 6 stycznia 2012

Nowość od Hean - cienie Colour Stay On

Hej!

Widziałyscie już nowe cienie Hean?
Ja właśnie natknęłam się na nie na stronce blogowej Hean http://heankosmetyki.blogspot.com/ 

Muszę przyznać, że kusi mnie by conieco zamówić...


i edycja limotowana na karnawał:


Póki co, w necie nie ma żadnych swatchy, chyba, że coś przeoczyłam. Bardzo ciekawi mnie złoto z limitki, 501, 502... itd. Cienie kosztują w promocyjnej cenie 7,99 w sklepie internetowym Hean.
Skusicie się na coś?:)


6 komentarzy:

  1. fajne, ale mam na razie tego tyle, że nawet bym się nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  2. złoto z limitki kusi i mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te limitowane wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też kusi strasznie, ale chciałabym je zobaczyć w rzeczywistości jak wyglądają. Niestety znaleźć u mnie kosmetyki z tej firmy graniczy z cudem..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te cienie :) dostałam je do testów od Hean, jakoś wieczorem pojawi się post, a rano zapewne dodam swatche :) świetna pigmentacja, jestem w szoku, bo nie są drogie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekaw jestem tej firmy...musze w przyszłości się w coś zaopatrzyć ;]

    OdpowiedzUsuń