niedziela, 15 stycznia 2012

Moje zamówienie z Biochemii Urody:)

Hej!

Dzisiejsze popołudnie spędziłam kompletując zamówienie z serwisu Biochemii Urody. Już od dawna miałam puder bambusowy na wish-liście, a koniec końców do koszyka dołączyłam znany mi już hydrolat oczarowy i parę "nowości", które jeszcze nie miałam.


Wcześniej peeling enzymatyczny kosztował 11,80, ale na dniach zmieniono jego formułę i skład, a co za tym idzie cenę. Mam nadzieję, że jednak warto było go zamówić. Hydrolat aloesowy też jest już w limitowanej ilości, więc jeśli macie ochotę go zamówić to się pośpieszcie.

Już nie mogę się doczekać przesyłki;)

Oczywiście jeśli będziecie ciekawe to postaram się zrobić recenzję kosmetyków z BU. 
Miałyście już z nimi styczność? Dajcie znać, czy dobrze wybrałam:)

7 komentarzy:

  1. puder bambusowy jest świetny - będziesz zadowolona :) mnie marzy się jeszcze któryś z hydrolatów, ale dla jednego kosmetyku nie chce mi się robić zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ponoć puder bambusowy jest świetny, również mi się marzy ;d zamówiłaś ciekawe produkty ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam puder bambusowy jest rewelacyjny jak użyję o 5 rano to do ok.12-13 nie świeci mi się nos. Co zwykle następowało ok. 10. Hydrolat oczarowy tez jest super, fajnie odświeża, i ma ładny zapach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, hydrolat oczarowy miałam już i sprawdził się rewelacyjnie. Co do pudru to mam nadzieję, że zadziała u mnie równie dobrze jak u Ciebie:)

      Usuń
  4. A jeszcze niedawno sprawdzałam i ten peeling był niedostępny czy brak- jakoś tak pisało. Ojjj to szykują mi się zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak dziewczyny wyżej już pisały z pudru i hydrolatu będziesz zadowolona. Ciekawa jestem ile będzie szła przesyłka do Ciebie, bo podobno ostatnimi czasami szybciej się wyrabiają i paczka nie idzie 3 tygodni tylko kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam Wam znać jak przesyłka do mnie zawita:)

      Usuń