sobota, 17 grudnia 2011

Kolejne grudniowe zakupy: Catrice, Kobo, Essence:)

Cześć!

Dzisiaj szybciutki post, ponieważ zbieram się do weekendowego wyjazdu.
Powiem jedno: NIE WCHODŹCIE DO NATURY!:)


Kupiłam wczoraj same "blogowe" hity:

- cień KOBO 205 Golden Rose
- kredkę Essence Long Lasting 14 Think Khaki!
- cień Catrice 410 C'mon Chameleon!

Jestem bardzo zadowolona z zakupów. I choć było to spontaniczne "zahaczenie" o Naturę, to zakupy były już od dawna planowane i przemyślane. Dzięki recenzjom blogowym minimalizuje się ryzyko niepotrzebnych zakupów kosmetycznych kitów.
Dziękuję Wam dziewczyny!

17 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Catricowego kameleonka, u siebie nie mogę go dorwać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kredkę Essence Long Lasting 14 Think Khaki! i cień Catrice 410 C'mon Chameleon! mam już od jakiegoś czasu i jestem z nich bardzo zadowolona :) Natomiast cień KOBO 205 Golden Rose mam na swojej zakupowej liście - jaka jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, ciężko opanować się w naturze, ale zawsze mam na karteczce spisane, po co przyszłam, łącznie z kolorami i z tym wychodzę ;)

    uwielbiam tą kredkę, ale mam tylko czarną, już chyba 3, na linię wodną niezastąpiona, najtrwalsza, jaką znam.

    Macałam dziś cienie kobo, te perłowe i maty, pewnie skuszę się niedługo, bo coraz więcej z Was je chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to jest jak sie wchodzi do dobrych drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy jest ten cień z Catrice.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie w końcu kupić tego zachwalanego kameleona

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że mam Nature nie po drodze:) Ale i tak bym wpadła na chwilkę do niej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłam tu do ciebie nie wchodzić... Już mam na to wszystko ochotę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy! Marzą mi się cienie Kobo...Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten kolor z Kobo a z Catrice nie posiadam żadnego cienia, kusisz mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cień z Catrice mam, z Kobo też-i oba bardzo lubię:).

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już kilka razy przechodziłam łypiąc nieobojętnym okiem na ten kameleonowy cień, ale nie mam go do czego używać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd ja to znam, żeby nie wchodzić do galerii :D choć dla mnie i siedzenie w domu przed kompem jest niebezpieczne ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zerknąć jak będe w naturze na ten cień z catrice spodobał mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za podanie ceny :) Szukałam dziś tego cienia w Naturze i niestety nie znalazłam :( Za to wpadły mi w oko 2 inne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. planuję w piątek kupić te same cienie ;)

    OdpowiedzUsuń