czwartek, 20 października 2011

Świetna trójca od Delii:)!

Dziś chciałabym Wam zaprezentować 3 świetne moim zdaniem produkty od firmy Delia:

Po pierwsze lakiery z lini Delia Coral Prosilk
Opis producenta: Supertrwała, ochronna emalia do paznokci. Dzięki zawartości PROSILK - kompleksu aktywnych składników wzbogaconycho proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniowaniem UV.

Moje spostrzeżenia: PRODUCENT MA 100% RACJE! Powiem tylko tyle, na moich paznokciach lakier trzyma się prawie tydzień! Szok! Nie pęka, nie łuszczy się, jedynie końcówki paznokci lekko się starły mniej więcej po 4-5 dniach ale jest to prawie niezauważalne. Mam już 2 lakiery z tej linii i na pewno nie poprzestaę na tym bo naprawdę warto! Polecam z czystym sumieniem!

Po drugie: Żel-korektor do brwi

 Opis producenta: Unikalny produkt przeznaczony do pielęgnacji brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie, odżywienie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana trójkątna szczoteczka sprawia, że korektor jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Kolory: czarny i brązowy.

Moje spostrzeżenia: Mam kolor brązowy. Nie wyobrażam sobie bez niego makijażu odkąd odkryłam go na wizażu:) Ale rym:) Jestem naturalna blondynką i moje brwi potrzebują delikatnego przyciemnienia na codzień. W lecie kiedy brwi jaśnieją od czasu do czasu robię dodatkowo hennę lub przyciemniam grafitową kredką i na to nakładam korektor Delii. Zimą wystarczy sam korektor. Fajnie rozczesuje i nadaje pożądany przez nas kształt naszym brwiom i dodatkowo utrwala go. Daje na prawdę naturalny efekt zadbanych brwi. Polecam wypróbować tym bardziej, że jego koszt to tylko 8-10 zł.

Po trzecie henna do brwi Delia

Opis producenta: Tradycyjna henna w proszku przeznaczona do farbowania brwi i rzęs w warunkach domowych. Opakowanie zawiera fiolkę z proszkiem oraz tabletkę. Wystarcza na jednorazowy zabieg. Kolory: czarna, brązowa, grafitowa.

UWAGA! Producent unowocześnił tradycyjną hennę i w opakowaniu mamy teraz 2 saszetki - jedną z proszkiem, drugą z elmulsją - które mieszamy ze sobą i gotowe! Taką też wersję recenzuję. Opakowanie się nie zmieniło oprócz żółtego paska na górze z informacją o dwóch saszetkach w środku. Nadal jednak nazwa brzmi Delia henna tradycyjna do brwi i rzęs.

Moje spostrzeżenia: Opisuję tylko i wyłącznie grafitową, chociaż myślę, że właściwości tej henny nie zależą od wybranego przez nas koloru.
Używałam już wielu henn (liczba mnoga od henny?) także tych w żelu i uważam, że te w żelu bardzo szybko schodzą i są nietrwałe. Henna Delii daje naturalny kolor, który o wiele dłużej utrzymuje się na moich brwiach.
Jeśli jesteście blondynkami to polecam Wam właśnie henny grafitowe, a nie -  jak większość kosmetyczek radzi - brązowe. Brązowe w moim przypadku zawsze wychodziły za ciemne i nienaturalne, a przy tym spłukiwały się do prawie rudości, wiadomo brąz to ciepły kolor i tak też będzie się spłukiwać. Grafit, odkąd poleciła mi go kuzynka, nigdy mnie nie zawiódł w ten sposób. A grafit od Delii nie zamienie na żaden inny bo jest mega trwały! Koszt małego opakowania to 2,20 zł.

Dajcie znać czy znacie też inne perełki od Delii! Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Na korektor mam od dawna ochotę. Lakiery też mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Delia ma tak kiepska dostępność. Poza henna, bo ona jest w każdej drogerii. Chciałabym wypróbować korektor do brwi, ale nigdzie go nie widziałam. Lakiery tez całkiem fajne. Mają jakieś ciekawe kolory?
    Z Delii mam żółty korektor i bardzo go lubię, przede wszystkim za jasny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jeśli chodzi o lakiery to posiadam narazie tylko 2 kolorki. Jutro zrobię fotki i porównam je ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam brązowej henny z delii i dobrze wychodzi, nie spłukuje się na rudo ;)

    OdpowiedzUsuń